ברוכים הבאים ל-pocket
תובנות ומבט מעמיק על צרכנות, סלולר, תיירות, שיווק, תקשורת וטכנולוגיה. ביקורות, דיווחים וניתוחים על מוצרים, שירותים, חוויות וחידושים לצרכן

נפתרה התקלה ברשת גולן טלקום אשר גרמה לקשיים בהוצאה וקבלת שיחות

עדכון 20:30: אחרי יותר מ-5 שעות, דיווחה גולן טלקום כי התקלה נפתרה.

לקוחות רבים של חברת הסלולר גולן טלקום דיווחו כי הם חווים קשיים בהוצאה וקבלה של שיחות. ככל הנראה, מדובר בתקלה הפוגעת רק ביכולת לבצע שיחות ולא בשירותי הגלישה, כך שלקוחות החברה יכולים להמשיך ולתקשר באמצעות אפליקציות כמו WhatsApp, פייסבוק וכו'. במידת הצורך, ניתן לבצע שיחות קוליות על גבי האינטרנט באמצעות אפליקציות כמו WhatsApp ו-Viber.

רשת הסלולר של גולן פועלת באמצעות ליבת רשת עצמאית על בסיס רשת האנטנות של חברת סלקום. למרות שגולן נשענת על רשת האנטנות של סלקום, לתקלה אין קשר לסלקום או לרשת האנטנות וכי מקור התקלה הוא ברכיבי הרשת העצמאיים של גולן. כידוע, גולן טלקום עברה לאחרונה לשליטת קבוצת אלקטרה וזו התקלה הנרחבת הראשונה ממנה היא סובלת מאז עברה לבעלות החדשה.

גולן טלקום מסרה כי תקלה התגלתה ברשת הפוגעת בחלק מהשיחות אך לא בגלישה. לטענת החברה, מהנדסי החברה פועלים לתיקון התקלה בהקדם האפשרי ומדגישים כי אינה פוגעת כאמור בגלישה באינטרנט. מהחברה נמסר כי היא מצרה על אי הנוחות הזמנית.