ברוכים הבאים ל-pocket
תובנות ומבט מעמיק על צרכנות, סלולר, תיירות, שיווק, תקשורת וטכנולוגיה. ביקורות, דיווחים וניתוחים על מוצרים, שירותים, חוויות וחידושים לצרכן

ה-G7 החדש של LG נוחת בישראל

חברת LG משיקה בישראל את מכשיר הדגל החדש שלה, ה-G7 ThinQ. שיווק המכשיר החל השבוע בנקודות נבחרות כאשר המכירה המלאה והרשמית צפויה להיפתח ביום חמישי הקרוב, ה-14 ביוני. מחירו של המכשיר מיבוא רשמי של "רונלייט" עומד על כ-3,000 ש"ח, אך הוא כמובן משתנה ממשווק למשווק. 1000 הרוכשים הראשונים יזכו לחבילת מתנות בשווי 350 ש״ח הכוללת מטען אלחוטי, כיסוי אחורי ומגן מסך מזכוכית.

ה-G7 מצויד במסך 6.1 אינץ' בעל שוליים מינימליים (ו-"Notch" – מפרץ מסכי בחלקו העליון), ברזולוציית QHD+ (פיקסלים: 1440×3120) עם זכוכית Gorilla Glass 5 ובהירות מקסימלית של עד 1000nits. הוא פועל באמצעות מעבד ה-Qualcomm Snapdragon 845 עם 4GB זיכרון RAM (או 6GB RAM בדגם ה-128GB).

בנוסף, המכשיר כולל מצלמה אחורית 16 מגה-פיקסל בעלת עדשה כפולה (עם מנגנון ייצוב אופטי ומפתח צמצם של עד f/1.6), מצלמה אחורית 8 מגה-פיקסל, כניסת USB Type C, תמיכה ב-Bluetooth 5.0, תמיכה ב-Dolby Vision ו-HDR10, עמידות מוגבלת למים ואבק בתקן IP68 (עד 1.5 מטר עומק ו-30 דקות שהייה), חריץ הרחבה לכרטיסי זיכרון microSD ותמיכה בגלישה סלולרית בדור רביעי של עד 1Gbps (בתקן Cat16, ברשתות נתמכות). החברה שילבה בשמו של המכשיר את המונח ThinQ כדי לנכס למכשיר יכולות חכמות בתחום הבינה המלאכותית (AI), בדגש על המצלמה – שלכאורה יכולה לזהות בחוכמה את האובייקטים והמצבים המצולמים ולהתאים את הגדרותיה בהתאם.

המכשיר מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 (Oreo) אך צפוי לקבל עדכון לאנדרואיד 9 (P) שתצא בהמשך השנה. המכשיר כולל סוללת 3000mAh מובנית, ללא תמיכה בהטענה אלחוטית (למעט הגירסה האמריקאית, המצוידת בתמיכה בהטענה אלחוטית).

המכשיר משווק בעולם בצבעים שחור, אדום, אפור וכחול, אך בארץ השיווק יתמקד בעיקר בצבעים שחור ואפור ובנפח 64GB. המותג LG לכאורה ממשיך להיחלש בשוק הסלולר הישראלי, מאז החלה פרשת ה-G4 ואמינות החברה נסדקה בעיני צרכנים רבים. גם ה-G5 וה-G6 לא הצליחו להרים את המותג חזקה לימי ה-G2\G3 והחברה נאלצה לחתוך במחירים של מכשירים בתוך זמן ממועד השקתם. בתחום הסלולר המקומי, LG כבר לא נתפסת כנחשקת כמו בעבר וחובבי סלולר רבים זנחו אותה לטובת מותגים אחרים. במקביל, בשוק הסלולר חלו שינויים רבים אשר הובילו לשינויים תמחוריים ותרמו להתחזקותה המטאורית של Xiaomi הסינית, כשחקנית מובילה בשוק הסלולר המקומי, הן בחשיפה והן בנתח השוק. LG סובלת כרגע, כמו הרבה שחקנים אחרים בשוק, מגנרזיציה ומחסור בחדשנות ולכן היא תהיה חייבת להמציא את עצמה מחדש, אולי עם סדרה חדשה של מכשירים, שמביאים עימם בשורות מהותיות.