ברוכים הבאים ל-pocket
תובנות ומבט מעמיק על צרכנות, סלולר, תיירות, שיווק, תקשורת וטכנולוגיה. ביקורות, דיווחים וניתוחים על מוצרים, שירותים, חוויות וחידושים לצרכן

הישראלים בוחרים אחרת: סלקום מדווחת על 200 אלף לקוחות טלוויזיה

חברת סלקום אישרה היום כי 200 אלף לקוחות הצטרפו לשירות הטלוויזיה שלה – "סלקום TV", אשר החל לפעול בסוף שנת 2014. מדובר בנתון מרשים המעיד על שינוי המתחולל בשוק הטלוויזיה והמעבר של הלקוחות לעבר חבילות טלוויזיה רזות ושירותי טלוויזיה מבוססי אינטרנט. נראה כי סלקום TV ממשיכה לצמוח חרף כניסתה של פרטנר לשוק והשקת המותגים המוזלים של הוט ויס.

אבל סלקום TV עדיין לא גדולה כמו yes ו-HOT, הגדולות ממנה פי 3 ופי 4. לשם השוואה, לחברת הוט יש כ-781 אלף לקוחות טלוויזיה, מתוכם 471 אלף מנויי טריפל – נכון לסוף הרבעון הראשון של 2018. לחברת הלווין yes יש כ-580 אלף לקוחות. שתי החברות הגדולות ממשיכות לאבד לקוחות בכל רבעון ואיבדו בשנה החולפת כ-25-30 אלף לקוחות כל אחת, בהשוואה לרבעון ה-1 אשתקד.

מעניין יהיה לראות כיצד בעתיד השוק יתייצב ויתחלק מבחינת נתח השוק של כל החברות. ב-yes וב-HOT צפויים להעמיק את שיווק השירותים המוזלים STING TV ו-Next TV, כדי לצמצם ככל האפשר את היקף הנטישות, אך נכון להיום, בשוק עדיין נותר ביקוש קשיח לחבילות טלוויזיה מלאות ורחבות, המספקות מענה מגוון לכל המשפחה – בתכני ספורט, בבידור וילדים.

לצערנו, שירותי הטלוויזיה המסורתיים של HOT ו-yes עדיין נותרו מיושנים במידה רבה, בהשוואה לשירותי הטלוויזיה החכמים של סלקום ופרטנר, שכן הם לא מציעים פלטפורמה פתוחה, שירות Catch UP לצפייה בתכנים ששודרו בעבר (ללא צורך בהקלטה), שירות הקלטה בענן ללא צורך בממיר מקליט עם אחסון מקומי ועוד.