ברוכים הבאים ל-pocket
תובנות ומבט מעמיק על צרכנות, סלולר, תיירות, שיווק, תקשורת וטכנולוגיה. ביקורות, דיווחים וניתוחים על מוצרים, שירותים, חוויות וחידושים לצרכן

פרטנר מפסיקה להציע נטפליקס חינם ומייקרת את החבילה המשולבת

אחרי שגייסה מעל 100 אלף לקוחות, פרטנר משנה את הצעת המכר שלה ומפסיקה להעניק ללקוחות חדשים הטבת נטפליקס (6 חודשים חינם בשירות HD). מדובר בהחלטה תמוהה על רקע העובדה שרק לפני מספר שבועות פרטנר השקיעה בקמפיין פרסומי רחב היקף, בהשתתפות זוכת האירוויזיון נטע ברזילי, כשבמרכז הקמפיין נמצא שירות הנטפליקס ותכניו. כמו כן, שירות ה-VOD של פרטנר, מבחינת עושר וכמות הסדרות בינלאומיות, הוא דל יחסית לטעמנו והחיבור לנטפליקס חיוני להשלמת החוויה וההיצע. מנוי נטפליקס ברמת HD עולה 40 ש"ח לחודש, כך שמדובר בהתייקרות משמעותית ללקוחות חדשים.

הטבת הנטפליקס היוותה כנראה גורם משמעותי בהאצת קצב הגיוס של מנויים חדשים לשירות פרטנר TV וייתכן כי בעקבות חציית קו ה-100 אלף בפרטנר החליטו כי המוצר מסוגל למשוך אליו לקוחות בקצב מספק, גם ללא סבסוד של הטבת הנטפליקס. פרטנר התגאתה בשיתוף הפעולה שלה עם נטפליקס ובעובדה כי השירות מוטמע בממיר שלה ובשלט שלה, לכן הפסקת מתן ההטבה ללקוחות חדשים, עשויה לפגוע משמעותית ביכולת השיווק של שירות הטלוויזיה של פרטנר ובקצב הגיוסים. במקום הטבה זו, פרטנר מציעה ללקוחות חדשים חבילת "ספורט 5 פרימיום" במתנה לשנה.

כמו כן, פרטנר העלתה את מחירי הטריפל (טלוויזיה, טלפון, אינטרנט) והבאנדל שלה (אינטרנט וטלוויזיה) מ-129 ש"ח ל-139 ש"ח. בתום השנה הראשונה, מחיר החבילה עולה מ-139 ש"ח ל-159 ש"ח. עלויות אלו אינן כוללות נתב\מודם, הכרוך בתשלום נוסף. יש להדגיש כי בחבילות המשולבות של פרטנר TV הלקוח יכול לבחור בין את תשתית האינטרנט שלו – בזק או הוט, הכל במסגרת השוק הסיטונאי. בתשתית הסיבים האופטיים, באיזורים המועטים שכן פרטנר מציעה את השירות, החבילה המשולבת עולה 129 ש"ח.