ברוכים הבאים ל-pocket
תובנות ומבט מעמיק על צרכנות, סלולר, תיירות, שיווק, תקשורת וטכנולוגיה. ביקורות, דיווחים וניתוחים על מוצרים, שירותים, חוויות וחידושים לצרכן

פלאפון ניידה אליה הכי הרבה לקוחות ב-2018 – אבל גם איבדה הכי הרבה

חברת פלאפון ניידה אליה מעל 581 אלף קווי סלולר, אך ממנה התניידו החוצה 585 אלף מנויים. בשורה התחתונה, החברה איבדה בנטו מעל 3,000 קווים שנוידו לרשתות מתחרות.

מי שמובילה בהיקף המתניידים בנטו היא חברת הסלולר החדשה של אקספון We4G, אשר ממשיכה בצורה נחושה לגייס הכי הרבה לקוחות בנטו, עם יותר מ-92 אלף מנויים שהתניידו אליה נטו בשנת 2018. מבצע "29 ש"ח לכל החיים" ממשיך להוביל הלחץ התחרותי בשוק הסלולר ואת החדירה המוצלחת של We4G.

פלאפון ממשיכה באסטרטגיית של הצפת השוק עם מותגי משנה, על אף שמדיניות זו מעט התמתנה עם ביטול מותג הסלולר "וואלה מובייל" בשיתוף אתר וואלה. בימי אלו, פלאפון עושה את צעדיה הראשונים לקראת איחוד עם אחיותיה yes ו-בזק בינלאומי, באמצעות איחוד מערכי הניהול של החברות לכדי מטה ניהולי משותף.