ברוכים הבאים ל-pocket
תובנות ומבט מעמיק על צרכנות, סלולר, תיירות, שיווק, תקשורת וטכנולוגיה. ביקורות, דיווחים וניתוחים על מוצרים, שירותים, חוויות וחידושים לצרכן

גם ב-2018: שיאומי ממשיכה לכבוש נתח שוק בישראל

מכשירי הסלולר של יצרנית הסלולר המוזלת Xiaomi (שיאומי) ממשיכים לכבוש את השוק הישראלי, גם בשנת 2018. בין הלהיטים הגדולים: Redmi Note 5 ו-Redmi 6, ה-Mi A2 הבינוניים ומכשיר הדגל Mi 8.

אבל הכוכב האמיתי של שיאומי הוא ה-Pocophone F1 (תת-מותג של שיאומי) – הסמארטפון שכנראה מציע את התמורה הגבוהה ביותר בשוק הסלולר. הפוקופון מציע עוצמה ויכולות של מכשירי דגל יקרים, במחיר של פחות מ-1,500 ש"ח. עם מעבד מהיר ומתקדם Qualcomm Snapdragon 845 בשילוב עם 6GB RAM ומסך ענק 6.2 ללא שוליים, מנגנון זיהוי פנים ומערך צילום מתקדם הכולל עדשה כפולה – ה-Pocophone הוא מציאה אמיתית, סופר אטרקטיבית.

מוצרי שיאומי הם ללא ספק משבשי שוק, כאלו שגורמים למוצרי המתחרות להצטייר כמופקעים ולא רלוונטיים. יצרניות גדולות כמו סמסונג, LG, וואווי וסוני לעיתים מתקשות לשכנע לקוחות לשלם פי 2 על מכשיר עם מפרט טכני דומה.

עם ההכרזה הצפויה של מוצרי שיאומי חדשים בשבועות ובחודשים הקרובים, הפערים צפויים להיסגר עוד יותר, אך לא ברור האם מדיניות המחירים האגרסיבית של החברה תמשיך לעוד שנים רבות. גם OnePlus החלה כשחקנית אגרסיבית מאוד, אך העלתה לאורך השנים את מחיריה והם הפכו לדומים לאלו של היצרניות הוותיקות.